جمعه / ۲۵ مهر / ۱۴۰۴ - 17 October, 2025
 سایت شارا / ۱۴۰۴/۰۷/۰۱

چرا مدیریت اعتبار باید در دست روابط عمومی باشد، نه وکلا؟ تجربه تلخ جی‌پی‌مورگان و اپستین - شارا

چرا مدیریت اعتبار باید در دست روابط عمومی باشد، نه وکلا؟ تجربه تلخ جی‌پی‌مورگان و اپستین - شارا
پرونده اپستین نشان داد که تمرکز وکلا بر خطرات قانونی، بدون توجه به شهرت عمومی، می‌تواند سازمان‌ها را با هزینه‌های مالی و اعتباری سنگین روبه‌رو کند. روابط عمومی باید محور مدیریت اعتبار باشد.