جمعه / ۲۷ تیر / ۱۴۰۴ - 18 July, 2025
 روزنامه شرق / ۱۸ ساعت قبل

بازاریابی با برند یونسکو

بازاریابی با برند یونسکو
در حالی که پرونده «غارهای پیش از تاریخ دره خرم‌آباد» به‌ عنوان بیست‌ونهمین اثر ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید، نگاه‌ها به آینده ثبت «قلعه الموت» دوخته شده است؛ اثری که ممکن است ایران را صاحب سی‌امین میراث جهانی کند. اما این ثبت‌ها فقط افتخاری فرهنگی‌اند یا فرصتی برای حفظ میراث ایران و توسعه گردشگری؟