شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 روزنامه شرق / ۱۴۰۵/۰۳/۱۶

۵ نیروگاه جدید وارد مدار تهران می‌شود

 ۵ نیروگاه جدید وارد مدار تهران می‌شود
۲ نیروگاه در «نصیرآباد» و «طرشت» با مجموع ظرفیت ۱۰ مگاوات به بهره‌برداری رسیده و به شبکه پیوسته‌اند.