چند ماهی است که سوارشدن به خطوط بیآرتی رایگان شده و متوجه شدم صفهای سوارشدن مثل قبل نیستند. پیشتر نوعی از نوبت میان مسافران رعایت میشد که دیگر کمتر شده. البته اسنپ با راهاندازی سرویس اسنپفود برای نانواییها، صف را که هنوز بعد از چند دهه در ایران وجود دارد به هم زد.