جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 روزنامه شرق / ۱۴۰۵/۰۲/۲۴

این جمله صداوسیما نگران کننده است

 این جمله صداوسیما نگران کننده است
در شرایطی که بخش بزرگی از جامعه زیر فشار اقتصادی، روانی و محدودیت‌های گسترده ناشی از جنگ قرار دارد، عده‌ای در رسانه رسمی کشور هنوز تصور می‌کنند تحقیر مردم یعنی «شوخی»، نمک پاشیدن روی زخم یعنی «بانمکی» و عصبانی کردن افکار عمومی یعنی «جسارت رسانه‌ای.»