جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 روزنامه شرق / ۳ ساعت قبل

شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب الله : رژیم صهیونیستی می خواهد لبنان را اشغال کند / برای از بین بردن موجودیت حزب الله، جنگ را آغاز کرده‌اند/ ضروری است که از مسیر تفاهم بین ایران و آمریکا به عنوان حمایت اساسی از حاکمیت لبنان بهره‌برداری شود/ ما در کنار ایران خواه

 شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب الله : رژیم صهیونیستی می خواهد لبنان را اشغال کند / برای از بین بردن موجودیت حزب الله، جنگ را آغاز کرده‌اند/ ضروری است که از مسیر تفاهم بین ایران و آمریکا به عنوان حمایت اساسی از حاکمیت لبنان بهره‌برداری شود/ ما در کنار ایران خواه
دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم روز عاشورای حسینی تصریح کرد که ملت لبنان با الهام از واقعه عاشورا، پروژه آمریکایی- صهیونیستی برای حذف موجودیت حزب الله را شکست دادند.