آقای سردار [قاسم] سلیمانی، [فرمانده نیروی قدس سپاه] آمد. گفت، آمریکا در عراق رو به استیصال میرود. بعضیها با آن درگیر شدهاند و هرجا مأموری میگمارد که مورد قبول مردم نیست، مردم با فشار او را عزل میکنند و سپاه بدر اکنون ۲۲۰ دفتر در سراسر عراق تأسیسکرده. مرزهای عراق باز است و روزانه هزاران نفر از کشورهای همسایه عراق، بدونکنترل وارد آن میشوند و نظامیان آمریکا با کُردها هم مشکل پیدا کردهاند و کمکم آنها هم ناراضی میشوند. در عراق، یک نظامی آمریکایی کشته و چهار نفر زخمی شدهاند.