بیش از ۵۰۰ هزار آرزو در کمپین «آرزوهای گمشده» والگلد ثبت شد
کمپینهای بازاریابی در سالهای اخیر بخش قابل توجهی از محتوای شبکههای اجتماعی را به خود اختصاص دادهاند و ما خواسته یا ناخواسته درصد زیادی از توجه خود را در اختیار محتوای تبلیغاتی برندها قراره دادهایم. اما چه چیزی یک کمپین بازاریابی را از یک تبلیغ معمولی به یک پدیده فرهنگی تبدیل میکند؟ پاسخ این سوال اغلب در توانایی یک برند برای شنیدن صدای جامعه و لمس احساسات عمیق و مشترک میان اکثریت مردم نهفته است. کمپین حال حاضر والگلد که با نام «آرزوهای گمشده» معرفی شده، نمونهای از همین رویکرد است. این کمپین …