رحیمپور ازغدی: وقتی آمریکا بیترهبری را زده ما هم باید کاخسفید را بزنیم
حسن رحیمپور ازغدی نظریه پرداز تندرو در برنامه خیابان انقلاب گفت: «وقتی آمریکا میگوید من رهبر شما را زدم ما هم باید علیه آنها عملیات انجام بدهیم. وقتی او بیت رهبری را زده باید کاخ سفید را بزنیم».