حدود ۱۱ سال پیش، زمانی که کشورهای دیگر خود را برای تب بلکفرایدی آماده میکردند، یک بنر متفاوت در سایتهای ایرانی دیده شد: «اولین بلکفرایدی ایران در فروشگاه اینترنتی بامیلو». در دورانی که اکوسیستم فناوری تازه داشت شکل میگرفت، «بامیلو» بهعنوان نخستین پلتفرم مارکتپلیس کشور تجربهای تازه برای فروشندگان و مصرفکنندگان رقم زد؛ استارتاپی که با سرعت رشد کرد و کاربران زیادی جذب آن شدند. با این حال، این کسبوکار نوپا در سال ۹۸ ناگهان تعطیل شد؛ تعطیلیای که آن زمان به مشکلات مدیریتی و تصمیم هلدینگ مادر …