سه شنبه / ۲۵ آذر / ۱۴۰۴ - 16 December, 2025
 روزنامه شرق / ۶ ساعت قبل

رسانه ‌به مثابه توسعه

رسانه ‌به مثابه توسعه
نزدیک به 15 هزار رسانه در ایران فعالیت می‌کند که بخشی از آنها رسانه‌های دولتی و کثیری از آنها شبه‌رسانه هستند. در رأس این رسانه‌ها، صداوسیما به عنوان بنگاهی رسانه‌ای است که بودجه کلان 35 هزار میلیارد تومانی دریافت می‌کند. بودجه‌ای که گاه معادل بودجه چندین وزارتخانه است، اما آخرین نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد که فقط حدود 12.5 درصد مخاطبان ایرانی این رسانه را تماشا می‌کنند.