مصرفکننده کالا و خدمات در هر حوزهای دارای حقوقی مشخص است که نهاد عرضهکننده این کالا و خدمات در خط مقدم ایفای این حقوق است، اما در ایران سالهاست مصرفکنندگان چه در بحث کیفیت و چه در بحث قیمت کالاها و خدمات دریافتی انتقاداتی بحق را مطرح میکنند که بهطور معمول نتیجهای درخور از آن حاصل نمیشود. اینکه چرا این انتقادات به نتایجی مطلوب ختم نمیشود و آیا میتوان این مسئله را ناشی از کمکاری سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان دانست، سوالی است که مسئولان در پاسخ آن اصل سوال را نادرست و بیپایه …