در دل خیابانهای باریک و شلوغ امینحضور، صدای چکش مغازهداران و دادوستدهای قدیمی حالا کمتر بهگوش میرسد. جای این همهمه سنتی را سکوتی سنگین گرفته که گاه با صدای باز و بسته شدن آرام کرکرههای نیمهپایین مغازهها قطع میشود. بازار لوازمخانگی سنتی که زمانی نبض اقتصاد خانوادهها را در اختیار داشت، حالا در تقابل با غولهای درخشان و پر زرق و برق مراکز خرید مدرن یا همان «مال»ها، نفسنفس میزند. مالهایی که با استراتژیهایی همچون فروش اقساطی، تبلیغات گسترده و فضای فریبنده، نهتنها مشتریان را جذب کرده، …