صنعت بیمه ایران باوجود جمعیت جوان، ضریب نفوذ پایین بیمه و رشد استارتآپها در حوزه فینتک و اینشورتک، ظرفیت بالایی برای رشد دیجیتال دارد. ورود بازیگران نوآور به این بازار میتواند انگیزهای برای تحول ساختاری و رقابتی شدن بازار باشد. صنعت بیمه ایران برای تحقق تحول دیجیتال نیازمند نگاهی کلنگر، تعهد راهبردی از سوی مدیران و اصلاحات ساختاری در سطوح مختلف است. در غیر اینصورت، خطر عقبماندگی از دیگر بخشهای اقتصادی و از دست دادن نسل جدید مشتریان جدیتر از همیشه خواهد بود. صنعت بیمه ایران باوجود اهمیت …