چهارشنبه / ۲۶ آذر / ۱۴۰۴ - 17 December, 2025
 روزنامه صمت / ۱ ساعت قبل

جای خالی مدیریت ارتباط با شرکا در صنعت خودرو

جای خالی مدیریت ارتباط با شرکا در صنعت خودرو
مدیریت ارتباط با شرکاء در صنعت خودرو، رویکردی راهبردی و آینده‌نگر به‌شمار می‌رود که با هم‌افزایی میان فناوری‌های نوین، زنجیره تأمین هوشمند و ارتباطات مدرن، زمینه ارتقای کیفیت، توسعه برند، افزایش فروش و بهبود بازگشت سرمایه را فراهم می‌سازد. این رویکرد، در نهایت جایگاهی ممتاز و متمایز برای خودروسازان ایرانی در بازار جهانی رقابتی خلق می‌نماید. نظام مدیریت ارتباط با شرکاء (PRM) صرفا یک ابزار مدیریتی نیست، بلکه یک «زیرساخت استراتژیک توسعه صنعتی» به‌شمار می‌رود و در شرکت‌های بین‌المللی از جایگاهی راهبردی …