شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۳/۱۲/۰۴

ماجرای ویدئوی «سه نان» عادی سازی بی حیایی در فرهنگ تبلیغات است!

ماجرای ویدئوی «سه نان» عادی سازی بی حیایی در فرهنگ تبلیغات است!
کمپین تبلیغاتی شکل گرفته با انتشار ویدئوی مربوط به برند «سه نان» و از این دست با موج دو قطبی کاذب اجتماعی ایران که تحریکات خارجی دارد یعنی حجاب و بی حجابی همراه شده و به دلیل نبود قوانین مشخص و نظارت کاربردی در حوزه فرهنگ تبلیغات باعث مخدوش شدن امنیت روانی و آرامش جامعه می‌شود.