دوشنبه / ۳۰ تیر / ۱۴۰۴ - 21 July, 2025
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۲/۱۴

برندسازی فرهنگی گامی مهم برای کمک به رونق اقتصاد داخلی است

برندسازی فرهنگی گامی مهم برای کمک به رونق اقتصاد داخلی است
دیپلماسی فرهنگی، فراتر از نقش سنتی خود، قادر است به ابزاری مؤثر برای جذب سرمایه خارجی، رونق تولید ملی و گسترش حضورمان در بازار‌های جهانی تبدیل شود؛ کارکرد مهمی که رایزن فرهنگی ایران در عمان با تاکید برآن برخی راهکار‌ها و چالش‌های ارتباط بین فرهنگ و اقتصاد در مسیر تحقق شعار سال «سرمایه‌گذاری برای تولید» برمی‌شمارد.