هوش مصنوعی هنوز به پای دانشجویان نمیرسد؛ کمبود «دیدگاه انسانی» در متون تولیدی
با وجود پیشرفت سریع ابزارهای نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی، نتایج یک پژوهش جدید نشان میدهد که کیفیت متون تولیدشده توسط این فناوریها هنوز با سطح نگارش دانشجویان انسانی فاصله دارد. محققان تأکید دارند که فقدان بینش انسانی و تفکر انتقادی، مهمترین ضعف متنهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی است؛ ضعفی که میتواند چالشهای جدی برای نظامهای آموزشی در شناسایی تقلب و حفظ کیفیت آموزش ایجاد کند.