کمپینهای رسانهای فرهنگی رسمی در دام نابلدها؛ آیین جهانی نوروز ۱۴۰۴ را هم گران حساب کردند
ظرفیت عناوین چنین رویدادهایی که محوریت آن متن مردم و ارزشش برای ایرانیها زیاد است می تواند آنقدر بالا باشد که از بهترین و استانداردترین افراد برای طراحی استفاده کرد شاید نقدها برای این است که باور کنید تمام اجزای این رویداد را می توان با هزینه کمتر و کیفیت بیشتر در بازار برگزار کنندگان رویداد و طراحان کمپین رسانه ای پیدا کرد و باید بگوییم: «آیین جهانی نوروز ۱۴۰۴ را هم گران حساب کردند» و شاید آخرین باری هم نباشد که در ذوقمان خواهد خورد.