جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۳۰

دوازدهمین فرد محکوم به قصاص در گلستان بخشیده شد

 دوازدهمین فرد محکوم به قصاص در گلستان بخشیده شد
اولیای دم در شهرستان علی‌آبادکتول گلستان، با انصراف از اجرای حکم قصاص، جوانی را که در جریان یک مشاجره منجر به قتل عمد شده بود، بخشیدند. حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گفت این گذشت با پادرمیانی شورای حل اختلاف و بزرگان محلی حاصل شد و دوازدهمین پرونده قصاصی است که امسال در گلستان به صلح می‌انجامد.