شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۶

سرانه مصرف آب تهرانی‌ها ۲۵ لیتر کاهش یافت

 سرانه مصرف آب تهرانی‌ها ۲۵ لیتر کاهش یافت
مدیرعامل آبفای استان تهران از کاهش ۲۵ لیتری سرانه مصرف آب شهروندان پایتخت خبر داد و گفت: با وجود این کاهش، تهرانی‌ها همچنان ۶۵ لیتر با سرانه نرمال فاصله دارند که با وجود رشد نسبت به سال قبل، ۳۵ درصد کمتر از میانگین بلندمدت است.