حدادی: ما نتوانستیم چادرملو که سه جلسه تمرین کرده را ببریم / بدون سرمربی هم باید چادرملو را میبردیم + فیلم
مدیرعامل پرسپولیس در اعتراض به عملکرد بازیکنان تیمش گفت: این چه نوع بازی کردن است؟ مگر برایتان کم گذاشتیم؟ بیشترین قرارداد را دارید و فقط دنبال اسم و رسم هس...