معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، از بستری شدن ۵۸ بیمار جدید با علائم تنفسی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و هشدار داد که در صورت رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی، احتمال افزایش ابتلاء به بیماریهای تنفسی، بهویژه آنفولانزا، در هفتههای آینده بالا است.