جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۲۷

افزایش بیماران تنفسی در کهگیلویه و بویراحمد/ ۱۹۲ نفر بستری شدند

 افزایش بیماران تنفسی در کهگیلویه و بویراحمد/ ۱۹۲ نفر بستری شدند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، از بستری شدن ۵۸ بیمار جدید با علائم تنفسی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و هشدار داد که در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، احتمال افزایش ابتلاء به بیماری‌های تنفسی، به‌ویژه آنفولانزا، در هفته‌های آینده بالا است.