احسان صالحی، کارشناس در گفتگو با SNNTV:این شکلی که الان در رابطه با ایران و آمریکا انجام میشود، به نوعی مذاکره نیست و مذاکره باید با قواعد خودش انجام شود. به نظرم این یک نوع پیشمذاکره است و ما هنوز وارد مذاکرات واقعی نشدیم، زیرا طرف مقابل نخواسته وارد مذاکره واقعی شود. مذاکره واقعی قواعدی دارد و رفت و برگشتها و بده بستانهایی دارد که نشان می دهد دو طرف می خواهند به نتیجه معقول برسند. لازمهاش این است که دو طرف به یک جمعبندی برای ارزیابی از هم برسند. به نظرم هنوز برداشت جمهوری اسلامی از طرف مقابل …