پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۱/۲۹

جزایر هرمزگان زیر چتر مالکیت ملی رفتند؛ صدور اسناد مالکیت برای ۱۳ جزیره

 جزایر هرمزگان زیر چتر مالکیت ملی رفتند؛ صدور اسناد مالکیت برای ۱۳ جزیره
مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان گفت: تاکنون، اسناد مالکیت ۱۳ جزیره از جزایر استان صادر شده و سنددار کردن اراضی ملی، صنعتی، کشاورزی نیز در مسیر تثبیت مالکیت و جلوگیری از تصرف‌های غیرقانونی قرار گرفته است.