پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۲۴

ماجرای تجمع صنفی دانشجویان در کوی دانشگاه تهران چه بود؟

 ماجرای تجمع صنفی دانشجویان در کوی دانشگاه تهران چه بود؟
فاطمه سلمانی، خبرنگار در برنامه «راس یک»: تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران در کوی این دانشگاه تجمع کردند تا مشکلات صنفی خود را مطرح کنند.مطالبه اصلی آنها شامل مسائل خوابگاه، تغذیه و شفافیت بودجه دانشگاه بود.دانشجویان به حذف خوابگاه برای برخی ترم‌بالایی‌ها اعتراض داشتند و می‌گویند با توجه به اجاره‌های سرسام‌آور تهران، این تصمیم فشار مستقیم بر قشر کم‌برخوردار جامعه دانشگاهی است.همچنین وضعیت سلف دانشگاه نیز مورد انتقاد قرار گرفت؛ دانشجویان از کیفیت پایین غذا، صف‌های طولانی و تمام‌شدن سریع وعده‌ها …