یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۱۶

مردم هرمزگان حق دارند از عوارض صنایع آلاینده بهره‌مند شوند / معطلی ناوگان برقی تهران در بنادر هرمزگان قابل قبول نیست

 مردم هرمزگان حق دارند از عوارض صنایع آلاینده بهره‌مند شوند / معطلی ناوگان برقی تهران در بنادر هرمزگان قابل قبول نیست
رئیس‌کل دادگستری هرمزگان با تأکید بر سهم بالای استان از صنایع آلاینده کشور گفت: بهره‌مندی مردم هرمزگان از عوارض صنایع آلاینده، حقی قانونی و انکارناپذیر است و هرگونه دور زدن قانون در این زمینه باید به‌طور جدی مورد برخورد قرار گیرد.