رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد گفت: از ساعات ابتدایی آغاز حملات جنگی، این اداره تمام ظرفیتهای تخصصی و انسانی خود را برای حمایت از مردم آسیبدیده به کار گرفته و با تشکیل ستاد مداخله در بحران، اقدامات روانی، اجتماعی و حمایتی را بهصورت گسترده در سطح شهرستان اجرا کرده است.