یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۳

معاونت فناوری در دانشگاه هایتک کرمان ایجاد شد

 معاونت فناوری در دانشگاه هایتک کرمان ایجاد شد
با ارتقای رده تشکیلاتی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان از سطح سه به سطح یک، «معاونت فناوری» با هدف تقویت فعالیت‌های نوآورانه و ایفای نقش مؤثرتر در اقتصاد دانش‌بنیان، در ساختار این دانشگاه مستقر شد.