شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۷

استاندار لرستان بر حفظ پایداری شبکه برق تأکید کرد

 استاندار لرستان بر حفظ پایداری شبکه برق تأکید کرد
استاندار لرستان با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در ماه‌های گرم سال گفت برنامه‌ریزی‌های لازم برای کاهش مصرف برق در بخش‌های مختلف انجام شده است تا ضمن حفظ پایداری شبکه برق کمترین محدودیت برای مشترکان خانگی و فعالان حوزه‌های کشاورزی و صنعت ایجاد شود.