پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۰۷

دهمین گذشت از قصاص نفس در سمنان / وقتی پویش «به کرامت فاطمی و گذشت علوی می‌بخشم» کارساز می‌شود

 دهمین گذشت از قصاص نفس در سمنان / وقتی پویش «به کرامت فاطمی و گذشت علوی می‌بخشم» کارساز می‌شود
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: گذشت انسان‌دوستانه اولیای دم در شهرستان شاهرود و در چارچوب پویش «به کرامت فاطمی و گذشت علوی می‌بخشم» منجر شد تا قاتل در آستانه اجرای حکم قصاص نفس، از مجازات رهایی یابد و بار دیگر فرهنگ صلح، گذشت و کرامت انسانی در جامعه متجلی شود.