پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۶

دامپزشکی کرمان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی خبر داد

 دامپزشکی کرمان از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی خبر داد
مدیر کل دامپزشکی استان کرمان با اشاره به ساماندهی ۵۹ اکیپ بهداشتی ، گفت : اکیپ‌های عملیاتی در قالب ۲۲ دکتر دامپزشک، ۴۲ بازرس بهداشتی گوشت به طور روزانه در ایام ماه رمضان و تعطیلات نوروز در دو شیفت کاری در استان مشغول فعالیت خواهند بود.