شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۰۱

سخنگوی شهرداری تهران: دنبال گسترش بیشتر از حد دوربین های ترافیکی پایتخت نیستیم

 سخنگوی شهرداری تهران: دنبال گسترش بیشتر از حد دوربین های ترافیکی پایتخت نیستیم
عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در نشست خبری: ما به دنبال این هستیم موضوع نصب و توسعه دوربین های ترافیکی تهران در بستر هوشمند سازی انجام بدهیم. دوربین ها قرار است با مدل های روز کمک کند به مدیریت حمل و نقل شهری مانند طرح HOV . به دنبال گسترش بیش از حد دوربین های ترافیکی نیستیم.