پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۲۲

بقایی: قطعنامه شورای امنیت، اوج بی‌عدالتی علیه ملتی است که در حال دفاع از خود است

 بقایی: قطعنامه شورای امنیت، اوج بی‌عدالتی علیه ملتی است که در حال دفاع از خود است
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: شورای امنیت باید تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم می‌کرد؛ اما در عوض، ایران را محکوم نمود. حامیان این قطعنامه این واقعیت آشکار را نادیده گرفتند که ایران در حال دفاع از خود در برابر یک اقدام تجاوزکارانه از سوی دو رژیم زورگو است.