شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۲۵

۶۶ هزار پیامک هشدار به مشترکان پرمصرف خراسان جنوبی ارسال شد

 ۶۶ هزار پیامک هشدار به مشترکان پرمصرف خراسان جنوبی ارسال شد
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات کنترلی در شرایط بحرانی این استان گفت: برای مدیریت مصرف و جلوگیری از افت فشار شبکه، تاکنون نزدیک به ۶۶ هزار پیامک هشدار به مشترکان پرمصرف ارسال شده و صنایع، گلخانه‌داران و مرغداران نیز به‌طور ویژه مورد اطلاع‌رسانی قرار گرفته‌اند.