شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۷

افزایش بهره‌وری تنها راه عبور از بحران آب است/ افت شدید منابع زیرزمینی البرز زنگ خطر فرونشست را به صدا درآورده است

 افزایش بهره‌وری تنها راه عبور از بحران آب است/ افت شدید منابع زیرزمینی البرز زنگ خطر فرونشست را به صدا درآورده است
رئیس مؤسسه تحقیقات زیست‌محیطی آب و خاک دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی با تأکید بر اینکه توسعه سطح زیرکشت راهکار حل بحران آب نیست، گفت: افزایش بهره‌وری مصرف آب، توسعه کشت‌های کم‌آب‌بر، استفاده از پساب‌های تصفیه‌شده و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، مهم‌ترین راهکارهای مدیریت پایدار منابع آب در استان البرز و کشور به شمار می‌روند.