شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۱۸

اعتراف سخنگوی کاخ سفید به غارت نفت ونزوئلا: شرکت های آمریکایی قرار است به این کشور بروند و نفت را استخراج کنند / پول به دست آمده برای مردم آمریکا و با صلاحدید کشور ما برای مردم ونزوئلا خرج خواهد شد!

 اعتراف سخنگوی کاخ سفید به غارت نفت ونزوئلا: شرکت های آمریکایی قرار است به این کشور بروند و نفت را استخراج کنند / پول به دست آمده برای مردم آمریکا و با صلاحدید کشور ما برای مردم ونزوئلا خرج خواهد شد!
k: سخنگوی کاخ سفید