کارشناس مسائل بینالملل در گفتگو با SNNTV: ایران هیچگاه میز مذاکره را ترک نکرده؛ این آمریکاست که با عملیات نظامی میدنایت همر یعنی چکش نیمهشب ، میز مذاکره را درهم شکست. حالا هم با وقاحت میگوید اطلاعات هستهای و نظامیتان را بدهید تا اگر خواستیم دوباره حمله کنیم، دقت بیشتری داشته باشیم. از ما میخواهند اورانیوممان کجاست را بگوییم، برد موشکهایمان را به زیر ۳۰۰ کیلومتر کاهش دهیم که در صورت حمله، نتوانیم پاسخ مؤثری بدهیم. این اسمش مذاکره نیست؛ تسلیم است. هدف، همان پروژه لیبیسازی و در نهایت …