پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۱

بقایی: نقض‌‌ آتش‌بس، بدگمانی موجود نسبت به طرف آمریکایی را تشدید می‌کند/ مجاز به اقدامات متقابل هستیم

 بقایی: نقض‌‌ آتش‌بس، بدگمانی موجود نسبت به طرف آمریکایی را تشدید می‌کند/ مجاز به اقدامات متقابل هستیم
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری و در پاسخ به SNNTV:نقض‌های آتش‌بس خود نشانگر سوءرفتار و سوءنیت آمریکاست و صرفا بدگمانی موجود که به حق هم باید همیشه در نظر ما در هر تعاملی با طرف آمریکایی باشد تشدید می‌کند.این اقدامات آمریکا صرفا نقض آتش بس نیست اقدام تجاوزکارانه و نقض ماده ۴ و ماده ۲ بند ۴ منشور ملل متحد است و ما را محق و مجاز می‌کند که در راستای حق دفاع مشروع، متقابلا اقدامات دفاعی‌مان را انجام بدهیم کما اینکه امروز هم صراحتا اعلام کردیم که مبدا تجاوز را مورد هدف قرار دادیم.