وزیر کشور: نیروگاه زبالهسوز ساری تا دو ماه دیگر فعال میشود
وزیر کشور در نشست مدیریت پسماند مازندران از فعالسازی نیروگاه زبالهسوز ساری طی دو ماه آینده خبر داد. این نیروگاه روزانه ۴۵۰ تن زباله را پردازش خواهد کرد و گامی برای حل معضل پسماند در استان محسوب میشود.