جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۱۷

شهردار اراک: قرارداد خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی برای اراک منعقد شد

 شهردار اراک: قرارداد خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی برای اراک منعقد شد
شهردار اراک از انعقاد قرارداد خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی برای این شهر خبر داد و گفت: ۱۲ دستگاه از این اتوبوس‌ها به زودی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود تا در کنار ۵۰ دستگاه قبلی، گامی اساسی در کاهش آلودگی هوا برداشته شود.