رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید: این که ما هزینه کنیم و آنها بعداً کشور را ترک کنند یک اتفاق مسخره بود؛ دیگر از این مدل حمایت نمیکنیم. شرکتها از جمله اپل اکنون خوشحالاند، چون نیروها مجبورند واقعاً برای آمریکا کار کنند و دردسرهای گذشته تکرار نمیشود. ما این مشکل را حل کردیم؛ دیگر با آدمهایی که فقط میآیند و میروند مشکلی نخواهیم داشت. این برنامه برای ما میلیاردها دلار درآمد ایجاد میکند؛ پولی که مستقیماً وارد خزانه آمریکا میشود. این میلیاردها دلار برای پروژههای ملی و تقویت کشور هزینه خواهد شد؛ …