شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۷

گردشگری کردستان به سمت انرژی پاک می‌رود/آموزش بهره‌برداران برای احداث نیروگاه خورشیدی

 گردشگری کردستان به سمت انرژی پاک می‌رود/آموزش بهره‌برداران برای احداث نیروگاه خورشیدی
در راستای افزایش تاب‌آوری صنعت گردشگری و کاهش وابستگی به برق شبکه، دوره‌ای آموزشی در سنندج برگزار می‌شود که محور آن بهره‌گیری از انرژی خورشیدی در هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سایر تأسیسات گردشگری است. این طرح می‌تواند هم خسارات ناشی از خاموشی‌ها را کاهش دهد و هم یک منبع درآمد تازه برای فعالان این حوزه ایجاد کند.