شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۱۸

شیعی: از برخی مسئولین دولتی برای عدم حضور در دانشگاه‌ها گلایه‌مند هستیم

 شیعی: از برخی مسئولین دولتی برای عدم حضور در دانشگاه‌ها گلایه‌مند هستیم
بنیامین شیعی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در برنامه «راس یک»: خیلی از مسئولین دولتی بعضا ترجیح دادند که در روز دانشجو به دانشگاه تشریف نیاورند. از روسای قوه هم ما چون پارسال در خدمت دکتر قالیباف بودیم و می‌دانستیم که دکتر پزشکیان هم به دانشگاه شهید بهشتی می‌روند طبیعتا مطلوب‌مان این بود که در خدمت آقای اژه‌ای باشیم؛ منتها خیلی پیگیری جدی نکردیم چون خیلی امیدوار نبودیم ایشان بخواهد در دانشگاههای تهران حضور پیدا کند. من می‌خواستم گلایه بکنم از بعضی از مسئولینی که برنامه‌های شان با چک کردن نطق …