پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۰/۱۷

داروی ایرانی یا درمان از جیب خودت / آیا اظهارات رئیس سازمان غذا و دارو عملی می‌شود؟

 داروی ایرانی یا درمان از جیب خودت / آیا اظهارات رئیس سازمان غذا و دارو عملی می‌شود؟
مهدی عندلیب، خبرنگار در برنامه راس یک: رئیس سازمان غذا و دارو به ‌صراحت اعلام کرده است: «وقتی داروی ایرانی موجود داریم، داروی خارجی شامل حمایت‌های ارزی و بیمه‌ای نخواهد بود و هر بیماری که تمایل به مصرف داروی خارجی دارد، باید هزینه آن را شخصاً پرداخت کند.»این اظهارات بار دیگر سیاست‌های احتمالی دارویی در رابطه با حذف حمایت های بیمه ای از داروهای خارجی را به کانون انتقادات بیماران، کارشناسان و نمایندگان مجلس کشانده است.این سیاست اگر حقیقت داشته باشد، به‌زعم منتقدان، بیش از آنکه ناظر بر حمایت از تولید …