پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۱/۲۹

پهنای باند اردبیل به ۶۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش یافت

 پهنای باند اردبیل به ۶۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش یافت
مدیر مخابرات منطقه اردبیل گفت: پهنای باند استان اردبیل هم‌اکنون به ۶۰ گیگابیت بر ثانیه رسیده و خوشبختانه در اوج مصرف و پیک ترافیک داده نیز مشکل کمبود ظرفیت وجود ندارد و خدمات اینترنت پایدار به مشترکان ارائه می‌شود.