یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۸

سخنگوی شهرداری تهران: پارکینگ‌های زیرسطحی به عنوان پناهگاه استفاده می‌شوند/ اتوبوس و مترو رایگان باقی می‌مانند + فیلم

 سخنگوی شهرداری تهران: پارکینگ‌های زیرسطحی به عنوان پناهگاه استفاده می‌شوند/ اتوبوس و مترو رایگان باقی می‌مانند + فیلم
سخنگوی شهرداری تهران در نشست خبری گفت پارکینگ‌های زیرسطحی به عنوان پناهگاه استفاده می‌شوند.