جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۱۲/۰۸

امام جمعه دزفول: بالاترین عمل صالح در ضیافت‌الله، ترک گناه است

 امام جمعه دزفول: بالاترین عمل صالح در ضیافت‌الله، ترک گناه است
حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود بهرام‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به تبیین جایگاه ویژه این ماه و در‌های گشوده رحمت الهی پرداخت.