جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۵/۰۳/۱۶

تأکید وزارت علوم بر تقویت شبکه تعاملات علمی و دانشگاهی در منطقه

 تأکید وزارت علوم بر تقویت شبکه تعاملات علمی و دانشگاهی در منطقه
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، رایزنان علمی را حلقه اتصال دیپلماسی علمی و فرهنگی ایران دانست و گفت: در شرایطی که جهان علم از انحصار غرب خارج شده است، تقویت ارتباط دانشگاه‌های ایرانی با منطقه، شرق آسیا و جهان اسلام باید به یکی از اولویت‌های اصلی سیاست علمی کشور تبدیل شود.