شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 خبرگزاری دانشجو / ۱۴۰۴/۰۹/۱۲

سازنده «بازمانده» از مردم ایران عذرخواهی کرد

 سازنده «بازمانده» از مردم ایران عذرخواهی کرد
سعید طالبی، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «بازمانده» با عذرخواهی همه مسئولیت اتفاق پیش آمده را پذیرفت.